برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:66428740- 021

آدرس ایمیل:zomorodazma@gmail.com

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد شنبه اول ماه مبارک رمضان است ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رویت ماه رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا،ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری رویت ماه رمضان را اعلام کرد.

 به این ترتیب امروز شنبه آغاز ماه مبارک رمضان است.

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله تعبیر به سفره می کنند، آن هم چه سفره ای! رسول خداصلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:

«تاکنون این سفره را نه کسی دیده، و نه کسی شنیده و نه به قلب کسی خطور کرده است. برسر این سفره فقط یک گروه می نشینند. این گروه فقط روزه دارها هستند                                                                             

اگر بخواهیم در یک جمله  ماه مبارک رمضان را تعریف کنیم ، باید بگوییم ، ماه فرصت‌ها. فرصت‌های فراوانى در این ماه در برابر من و شماست. اگر از این فرصت‌ها بتوانیم درست استفاده کنیم، یک ذخیره عظیم و بسیار ارزشمندى در اختیار ما خواهد بود.

حلول ماه مبارک رمضان فرصت آشتی با خدا وجود دارد، هرکس قهر بوده، خدا زمینه و سراشیبی گذاشته تا در این فرصت با خدا آشتی کند.

                                                             حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد, تجهیزات مهندسی,زمین شناسی ,آزمایشگاهی, دماسنج دیجیتال,  رطوبت سنج دیجیتال ,مولاژ انسان ,چکش زمین شناسی, میکروسکوپ دانش آموزی,
حضرت عیسی بن مریم  از جایی عبور می کرد، گروه اول را دید که گریه می کنند. گفت: گریۀ شما از چیست؟ گفتند: ما از آتش جهنم می ترسیم. فرمود:

بدانید کسی که اینطور از خوف خدا اشک می ریزد، خدا او را از آتش می رهاند، امید داشته باشید، آتش جهنم بر بدن شما برخورد نکند. گروه دوّم را دید که ناله می زنند! پرسید شما چرا اشک می ریزید و تضرع می کنید؟

گفتند: عیسی! ما عشق بهشت داریم، جایی که در آن لغو، گناه، دروغ و خلاف نیست؛ جایی که فرشته ها و انبیا در آن هستند. فرمود: امید داشته باشید خدا به شما بهشت بدهد.

رسید به گروه سوّم و از آنها پرسید شما چرا اشک می ریزید؟ گفتند: ما خدا را دوست داریم! فقط همین. فرمود: «اَنتُمُ المَقَرِّبُونُ؛ شما مقرّبترید.» آن دو گروه هم خوب بودند، اما شما مقربید و بالاترید و این نتیجۀ حبّ خداست.

کی از مشکلاتی که در جامعه امروز وجود دارد، ضعف اراده و تصمیم گیری است؛ خیلی ها می گویند: من می دانم بد اخلاق هستم،

اما نمی توانم بر بد اخلاقیم غلبه کنم، من نباید اعتیاد داشته باشم، نباید ناسزا بگویم، نمی توانم و نمی شود. گاهی افراد به گرفتاری های مختلف اظهار ضعف اراده می کنند.
ماه رمضان، ماه تقویت اراده است؛ خیلی علاقه مند به غذا هستیم، اما غذا نمی خوریم و یا علاقه مند به آب هستیم و آب نمی خوریم و نزدیک؟ 14 یا 15 ساعت تحمّل می کنیم؛

این تقویت اراده است و اولین فرصت طلایی و زمینه ای است که در اختیار ماست، به شرط اینکه انسان خود را بشناسد.

مجموعه زمردآزما با سالها سابقه در زمینه واردات تجهیزات مهندسی زمین شناسی آزمایشگاهی و دماسنج دیجیتال

رطوبت سنج دیجیتال مولاژ انسان چکش زمین شناسی میکروسکوپ دانش آموزی بدون تغییر ساعت کاری در خدمت شما عزیزان و هموطنان گرامی هستیم .

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد(زمردآزما-www.zomorodazma.com )

در ماه رمضان، مومنان با مناعت طبع و قناعت، زندگی می کنند، حال این را می شود تعمیم داد. و در سایر روزهای سال و در همۀ مراحل زندگی قناعت را سر لوحۀ همۀ امور قرار داد.

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد, تجهیزات مهندسی,زمین شناسی ,آزمایشگاهی, دماسنج دیجیتال,

رطوبت سنج دیجیتال ,مولاژ انسان ,چکش زمین شناسی, میکروسکوپ دانش آموزی,